Direktor zavoda Državljan D, Domen Savič, je za inštitut Heinrich-Böll-Stiftung izdelal komentar in analizo slovenskega primera financiranja strankarske propagande in sovraštva z javnim denarjem ter refleksijo s prihajajočo evropsko zakonodajo Digital Services Act.
“Še enkrat lahko vidimo, da v tujini obstaja izredno zanimanje za slovenske razmere na tem področju in da lahko slovenski primer financiranja propagande interpretiramo kot izredno nevaren zgled za druge države,” je ob objavi analize in komentarja pojasnil Savič. “Ne gre samo za neodzivnost nadzornih organov, temveč lahko govorimo tudi o družbenem molku medijev in odločevalcev, ki bi morali prvi izpostaviti problematične prakse,” je še dodal.
Komentar in analiza popisujeta slovenske prakse financiranja propagande skozi oglase podjetij v večinski državni lasti in s strani večih ministrstev ter izpostavljata tudi druge problematične prakse, s katerimi oblasti skušajo legalizirati financiranje propagande z javnim denarjem. “Zadeve grejo iz slabe na slabše, hkrati vse skupaj pospešuje že prej omenjen molk odgovornih,” opozarja Savič.
V zavodu Državljan D se s preiskovanjem in analiziranjem poti javnega denarja v propagandistične žepe strankarsko povezanih medijev ukvarjajo od leta 2018.