Na temu mestu najdete vse naše publikacije, v obliki priročnikov, študij in analiz iz področij medijske politike, aktivnega državljanstva ter družbe nadzora in človekovih pravic v informacijski družbi.

Priročniki

Priročnik se ukvarja z uporabo Zahtevkov za dostop do informacij javnega značaja za pridobivanje dokumentov, pomembnih za preiskovanje državnih oglaševalskih pogodb ter vsebuje napotke za analiziranje oglaševalskih denarnih tokov.

Jezik priročnika: Slovenščina
Leto publikacije: 2024
Število strani: 55

Naložite priročnik
(.pdf, 2 MB)

Priročnik se ukvarja s področjem kibernetske varnosti in zasebnosti pri novinarskemu delu ter vsebuje teoretično znanje in praktične nasvete za izboljšanje kibernetske varnosti in zasebnosti pri komuniciranju, izmenjavi datotek in drugih komunikacijskih praksah.

Poseben del priročnika je posvečen senzilibiranju novinark in novinarjev pri preiskovanju in poročanju o kapitalizmu nadzora.

Jezik priročnika: Angleščina
Leto publikacije: 2022
Število strani: 40

Naložite priročnik
(.pdf, 450 kB)

Študije in analize

Analiza se ukvarja s področjem občinskega videonadzora na primeru Mestne občine Ljubljane.

Poleg popisa stanja vsebuje tudi primerjalne globalne trende na tem področju ter priporočila za izboljšanje razmer v Mestni občini Ljubljana na področju zasebnostni, transparentnosti in funkcionalnosti občinskega videonadzora.

Jezik študije: Slovenščina
Leto publikacije: 2024
Število strani: 28

Naložite študijo
(.pdf, 450 kB)

Analiza preverja prvo sistemsko poročanje Urada vlade RS za komuniciranje na področju medijskega zakupa državne uprave za leto 2023.

Vsebuje podatke posameznih oglaševalskih kampanj ter preverja ustreznost poročanja glede na lokalne in evropske predpise na temu področju.

Jezik študije: Slovenščina
Leto publikacije: 2024
Število strani: 2
2

Naložite študijo
(.pdf, 1 MB)

Analiza se ukvarja s področjem državnega medijskega zakupa ter financiranja strankarsko-povezane propagande.

Vključuje popis stanja in analize večih oglaševalskih kampanj ter mehanizmov, s katerimi so odločevalci kanalizirali denar v medijska podjetja blizu političnih strank.

Jezik študije: Angleščina
Leto publikacije: 2021
Število strani: 16

Naložite študijo
(.pdf, 1 MB)