V zavodu Državljan D smo v sklopu razprave ob novem predlogu Zakona o medijih oddali več pripomb in komentarjev na sicer dobro zastavljeno besedilo predloga Zakona.

“Največji izziv vidimo pri dopuščaju izjem rabe posnetkov globokega potvarjanja,” opozarja direktor zavoda Državljan D, Domen Savič, “kjer zakonodajalec preširoko odpira vrata morebitnim zlorabam te tehnologije.” Poleg tega smo zakonodajalcu predlagali, naj pri urejanju področja državnega oglaševanja hkrati prepove še uporabo oglaševalskih modelov t.i. nadzornega oglaševanja (surveillance advertising), ki zlorabljajo posameznikovo zasebnost in spodbujajo trženje osebnih in zasebnih uporabniških podatkov.

Poleg tega smo se v komentarjih ukvarjali še s problemom definicije medijske pismenost in novinarja ter z izzivom izvedbe nadzora nad prikritim oglaševanjem. Vse predloge si lahko preberete v datoteki (.pdf, 66 kb)

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.