Na povabilo organizatorjev mednarodnega projekta “Media literacy capacity-building for Western Balkan students tackling spreading mis/disinformation” smo razvili in izvedli delavnico analiziranja oglaševalskih pogodb ter problematiziranja oglaševalsko-medijskih povezav, predstavili primer naše dobre prakse izvajanja medijske pismenosti in prepoznavanja signalov, izrazoslovja ter simbolike ekstremne desnice v javnosti.
“Kot smo lahko že večkrat videli v domačem in mednarodnem prostoru, je eden od glavnih sistemskih problemov novinarstva prepletanje oglaševalskih in medijskih tokov,” je ob začetku delavnice opozoril Domen Savič, “vloga posameznika pa je zelo pomembna, saj lahko na pretok denarja vpliva tako s pozicije aktivnega državljana kot tudi potrošnika.”
Slušateljice in slušatelji iz večih držav so pohvalili izvedbo delavnice, ki je vključevala več praktičnih primerov in nasvetov za razreševanje problema nesmotrnega oglaševalskega zakupa za financiranje strankarske propagande, prepoznavanja simbolov in retorike ekstremne desnice ter nasvetov za preiskovanje državnega oglaševanja.