Za Dnevnik je naš direktor, Domen Savič, komentiral problematiko občinskega oglaševanja, pomanjkanje regulatornih pravil in zlorabo občinske avtonomije za privatizacijo tega področja. Komentar v nadaljevanju objavljamo v celoti, v članku je namreč objavljen samo krajši del.

“Oglaševanje v slovenskih občinah je sistemsko izredno slabo urejeno, saj je področje v domeni posameznega župana. Občinski zakup in prodaja oglasnega prostora praviloma odražajo politikantske dogovore med vodstveno strukturo posamezne občine in posameznimi zasebnimi podjetij na področju oglaševanja.

V Ljubljani je problem »sprivatiziranega« občinskega oglaševanja viden že več kot deset let. Neizvajanje javnih razpisov na področju oddajanja oglaševalskih lokacij je sicer v skladu s trenutno lokalno zakonodajo, a jih v MOL niso izvedli že vsaj od leta 2013.

Lahko bi rekli, da gre za tržno nesmotrno poslovanje občine, ki bi lahko namesto problematičnih zasebno-javnih partnerstev, ki rušijo občinsko avtonomijo, bolj celostno in predvsem bolj avtonomno zastavila politiko na temu področju.

Svoj del krivde zagotovo nosijo tudi mestni svetniki ter neodvisni nadzorniki tega področja, ki očitno nimajo pravega regulatornega oziroma političnega odgovora na samovoljo občinskega vodstva. Pogrešam malo več politične drznosti in vztrajnosti pri razreševanju dolgoletnih problemov na tem področju.”

Članek najdete na spletnem mestu Dnevnik.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.