Na posvetu, ki ga je organiziral zavod Državljan D in kjer smo skupaj z gosti debatirali o iskanju odgovornosti v kibernetski dobi, smo prišli do zanimivih sklepov. Sogovorci so se strinjali, da je težava pri ugotavljanju odgovornosti za nastalo stanje prevelika razdrobljenost akterjev in hkratno delovanje ter sovplivanje na končni izdelek oziroma storitev.

Informacijska stroka se zaveda pomanjkljivosti razvoja, a se o tem premalo javno pogovarja. Prevelik del odgovornosti pade na končnega uporabnika, ki pa nima dovolj znanj, časa in energije, da bi spremljal in vplival na razvoj tehnologije in storitev na tak način, da bi bila njena uporaba varna. Hkrati se regulator velikokrat sooča z neživljenskimi in nepraktičnimi regulatornimi ukrepi, ki so posledica večjih incidentov. Ti izhajajo iz pomanjkanja efektivne samoregulacije.

Na okrogli mizi so nastopili:

  • Katja Koren Ošljak, CodeWeek.eu
  • Žiga Stopinšek, Zemanta
  • Matjaž Drev, Urad informacijskega pooblaščenca

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.