Za oddajo Tarča je naš direktor, Domen Savič, komentiral spletne komunikacijske prakse političnega marketinga v Sloveniji. Opisal je modele praks t.i. spletnih trolov in opozoril, da “na levi in desni ni velikih razlik. Tako imenovane leve in desne stranke uporabljajo iste mehanizme, ker so očitno ugotovili, da ti mehanizmi delujejo oziroma da lahko na tak način v javnost plasirajo določena mnenja, ki potem odmevajo po uradnih kanalih, medijih in tako naprej.

V pogovoru je opozoril še na očiten premik praks iz domnevnega obvodnega financiranja političnih strank z državnimi oglaševalskimi pogodbami k praksam domnevnega obvodnega financiranja političnih strank s pomočjo avtorskih pogodb za komunikacijsko svetovanje. Pri nakazilih za tako imenovane komunikacijske storitve, pri katerih ni jasno, kaj naročniki plačujejo oziroma kaj izvajalci delajo za ta denar … Definitivno je tukaj motiv, recimo da obvodno financiranje političnih strank je poudaril Savič

Prispevek in članek si lahko ogledate na portalu RTV Slovenija.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.