Program medijske pismenosti je obsegal deset tem, šest od njih iz področja vsebinskega vidika medijskega ustvarjanja, štiri pa z vidika spletnih tehnologij in digitalne medijske produkcije.
Z dijakinjami in dijaki smo tako preverili načine preverjanja informacij na spletu, delovanje algoritmov na družabnih omrežjih in iskalnikih, delovanje različnih modelov spletnega oglaševanja, pa tudi vlogo novinarstva kot četrte veje oblasti, vloge državljana pri sooblikovanju medijskih vsebin in delovanje samoregulacijskega medijskega modela.
“S programom smo dokazali več kot očitno potrebo po takih vsebinah, veliko zanimanje pri ciljni javnosti in relativno enostavno implementacijo v obstoječi šolski sistem brez velikih sprememb koncepta,” pojasnjuje Domen Savič, izvajalec programa in direktor zavoda Državljan D. “Hkrati največji izzivi še vedno ostajajo sistemsko financiranje, izobraževanje strokovnega kadra in predvsem implementacija na nivoju srednješolskega izobraževanja po celi državi,” še dodaja.
Zavod Državljan D tako nadaljuje zavezanost k dvigovanju medijske pismenosti v Sloveniji, ki ga je začel pred tremi leti.