Svet Evrope v svojem petem poročilu opaža in hvali tudi našo kampanjo “Ej, Telekom!” v kateri preizprašujemo financiranje medijske produkcije sovraštva s strani podjetij v večinski državni lasti.
Tako imenovana migracijska kriza je vzbudila islamofobne odzive nekaterih tiskanih in spletnih medijev, kot sta Nova24tv in Demokracija. Oglaševanje državnih podjetij v takšnih medijih je bilo predmet javne kritike, zato je predsednik vlade moral pozvati k opustitvi te prakse.
ECRI, Fifth report on Slovenia (adopted on 3 April 2019 / published on 5 June 2019)
“Gre za dokaz, kako odmevna in kako prepričljiva je bila kampanja,” je pohvalo komentiral direktor zavoda Državljan D, Domen Savič, “in hkrati objava dokazuje žalostno dejstvo, kako pasivna je slovenska politika pri tem vprašanju.”
Etapa kampanje “Ej, Telekom” je namreč v letu 2018 pozivala k opredelitvi tega podjetja do njihovih oglasov na tovarni sovraštva, hkrati pa tudi od predsednika vlade zahtevala, naj se do problema opredeli.
Predsednik vlade je tako konec novembra 2018 objavil poziv k premisleku o takem oglaševanju. “Kot rezultat poziva se je do določene mere odprla tudi politična razprava o tem vprašanju, čeprav smo morali potem čakati še pol leta, da smo tudi v parlamentu dobili prvo poslansko vprašanje na to temo,” dodaja direktor Domen Savič in opozarja, “da ima parlament že od septembra 2018 našo peticijo, s katero pozivamo na razpravo komisije za človekove pravice, pa se tej komisiji očitno ne zdi vredno razpravljati o tem problemu.”
Savič še dodaja, da z aktivnostmi ne bodo prenehali, saj gre za enega ključnih vprašanj medijske svobode in medijske reprezentacije v naši državi.